johanludvigs.dk

Markedet er Master

En kritisk princippet hver virksomhed skal forstå mens markedsføring er at forstå og acceptere, at et flertal af din succes er ude af din kontrol.
Du skal anerkende, at dine kundeemner og kunder besidder ultimative myndighed over din virksomheds succes eller fiasko. De eneste faktorer inden for din magt er de muligheder og ressourcer til at påvirke de handlinger, der fører til at købe dit produkt eller din service.
Dette er en mærkelig tanke, når du tænker over det. Du har omhyggeligt researchede, udviklet og markedsført dit produkt at tilbyde, men du ikke bevare kontrollen over det? Hvordan kan dette være?
Det simpelthen kan koges ned til én grundlæggende begreb: markedet er føreren.
Det er markedet, der i sidste ende vil afgøre din skæbne i din virksomhed venture. De er i besiddelse af to kraftfulde værktøjer til at bestemme din succes: valgfrihed og myndighed over deres penge. Hvis markedet ikke kan lide dit tilbud og beslutter ikke købe det, du vil ikke lykkes.
Det er en skrækkelig misforståelse at tro, at bare fordi du tror, dit produkt eller service er bedste i verden dine kunder og kundeemner vil tro det samme. Du skal flittigt forklare det vil gavne dem, og hvorfor de skal risikere deres tid og penge på det, du tilbyder.
Forståelse af processer
Kernen er marketing-processen om møde værdien dine kunder ønsker med de opfattede fordele, som dit produkt eller din service tilbyder til gengæld.
Du må forstå, at det ikke handler om dig, eller hvor stor du mener dit produkt. Det handler om deres behov og hvad de ønsker. De er master; de beslutter om du leve eller dø, så du bedre være klar på, hvordan du vil opfylde deres behov!
Folk køber ikke, hvad de behøver. Mange tror ellers, men det er sandheden. Hvad med en kompulsiv shopper? De køber ting de behøver.
Ja, nogle forbrugere impulsivt købe produkter de vil aldrig bruge. Men disse mennesker køber for at udfylde en følelsesmæssige behov, ikke et fysisk et. Det er blevet bevist i talrige undersøgelser, at der er en adrenalin rush, der opstår under købsprocessen. Det er spændingen ved køb og den følelsesmæssige høje, der driver disse indkøbsposer. I disse tilfælde et følelsesmæssige behov motivere dem til at handle og foretage et køb. De opfylde ikke konkrete behov, som forbedrer deres tilstand, men det er en kraftfuld behovet alligevel.
Som en marketingmedarbejder er den udfordring at positivt påvirke beslutningsprocessen behandle og guide køberen til at vælge dit tilbud. Du skal vise købere at du har det produkt, der opfylder deres behov de ønsker at opfylde. Disse behov er ikke altid logiske eller indlysende på overfladen. Typisk, de er dybt forankret i det underbevidste sind af køberen. Selv en solid, materielle behov følger en tankeproces, der skal overvejes, når de udvikler din markedsføringsstrategi.
Forståelse Masters metode til valg
Kernen i denne marketing udfordring er kommunikation. Når du undlader at kommunikere de vigtigste fordele for at udfylde deres behov, vil de udnytte deres magt af valg og afvise dit tilbud som ekstraudstyr uværdig. Det lyder hårdt, men det sker hvert minut af hverdagen i hver markedsplads.
For at forstå dette, Tænk på hvordan nogen vælger dit produkt. Som mennesker vi naturligvis fravælger et tilbud baseret på hvad vi ikke ønsker i stedet for at vælge indstillingen med de bedste kvaliteter vi ønsker.
For at opleve dette personligt, næste gang du er shopping for æbler på købmand, mærke, hvordan du foretager dit endelige valg af udelukkelsesmetoden. Du starter ved at kigge på alle æblerne i skraldespanden. Du tildeler derefter mentalt en liste over optimal standarder for din ideelle æbler du ønsker at købe; rød eller gul, store eller små, søde eller tærte, osv. Denne liste er dannet af dine tidligere erfaringer, personlig smag og din akkumulerede viden om æbler, som du råder over på tidspunktet. Nogle gange er det meget kompliceret liste over ønsker; dog vil du udnytte disse standarder, indtil du har valgt din bedste æbler.
Du afhente et æble og beslutter det er for lille, så du sætte det tilbage. Den næste ene ser ikke moden nok. At man har et blåt mærke. Den næste har en mærkelig farve. Denne sort koster for meget. Endelig, du vælge en, der ser lige til højre og sætte i posen. Der vil være en lækker æble.
Men du ønsker at købe mere end ét apple, så du fortsætte med at finde næstbedste og den tredje bedste og så videre. På dette tidspunkt bør du lyst Guldlok. Men du behøver ikke, fordi denne udvælgelsesproces foregår dybt inde i din underbevidsthed. Hovedsagelig, hvad du har gjort er udvalgt de bedste æbler ved at fravælge den mindre, uværdig æbler.
Det sker hele tiden, når du beslutter at købe produkter så forskellige som æbler til biler. Du rejse gennem en proces med evaluering af indstillinger, indtil du finder en, der nøje svarer til dine kriterier, du har tildelt til din standard.
Test denne kraftfulde værktøj på dig selv til at give dig et indblik i købsprocessen. Det er også en værdifuld øvelse at bruge som du udvikler din produktudbud. At vide, hvordan din master træffer beslutninger og hvilke kriterier de anvender i løbet af processen er en vital komponent i din markedsføring.
Når du omhyggeligt afdække markedets behov og matche dine fordele til dem, sætter du dig selv i en position af indflydelse, som giver dig mere kontrol over processen. Markedet er føreren, men du kan overtale dem til at vælge dit produkt tilbud på en positiv måde ved at være opmærksomme på deres behov.

Previous

Lønningslisten South Dakota, unikke aspekter af South Dakota lønningslisten lov og praksis

Next

Sådan finder du billige Auto finansiering

1 Comment

  1. Zovirax Cheap With Next Day Shipping unfaburbef generic cialis tadalafil uneseeceri Comprar Levitra

Skriv et svar til Authomy Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén